Caeiro - Fundación Galicia Empresa

María del Carmen Caeiro Rey
Automoción
1971
Vía Isaac Peral 12-18, Polígono industrial do Tambre - 15890 Santiago de Compostela

Empresa cunha sólida experiencia no sector do Automóbil, leva neste sector máis de 50 anos. Nos seus inicios empezou como persoa física e Axente RENAULT, para conformar no ano 1971 até a data unha sociedade mercantil como Concesionario en Santiago de Compostela. Adicada e comprometida, Caeiro demostrou ser unha empresa fiel ós seus principios e valores; a calidade, o traballo ben feito e o compromiso cos seus clientes. Froito diso foron os diversos premios obtidos a nivel Nacional como recoñecemento ao labor ben feito e pola calidade e satisfacción percibida polos clientes. A nosa presenza na Provincia da Coruña foi medrando, contando ahora mismo con instalacións en Santiago de Compostela, Betanzos, Carballo, Riveira e propiamente en A Coruña.